Etikete
Marketing in trženje

Kaj so etikete in zakaj so pomembne?

Če obiščete našo spletno stran, lahko najdete različne etikete za vse okuse. Ne odlašajte in preverite ponudbo.

Etikete so manjše informacijske površine. Pojavljajo se na različnih izdelkih, kot so živila, kozmetika, elektronske naprave in podobno. Na njih so napisani pomembni podatki o artiklu, kot so rok uporabe, navodila za uporabo, sestavine ali izvor posameznega izdelka. Namenjene so posredovanju ključnih podatkov o izdelku kupcem.

Glavna funkcija etikete je informiranje. S tem kupcu zagotovi informacije, ki ga pritegnejo k nakupu nekega izdelka. Če vzamemo kot primer etikete na oblačilih morajo vsebovati informacije o sestavi tkanine, priporočila za pranje in državo njihove proizvodnje. Tudi na živilskih izdelkih so etikete obvezne, saj morajo vsebovati informacije o sestavinah, roku uporabe, poreklu in hranilnih vrednostih. Na elektronskih napravah lahko opazimo etikete, ki vsebujejo informacije o energetski učinkovitosti, kakovosti in varnostnih standardih.

Etikete so ključne pri prepoznavnosti blagovnih znamk. Proizvajalci poskušajo te narediti čim bolj privlačno, saj z izbiro barve dizajnom in obliko močno vplivajo na odločitev kupca o nakupu.  Oblikovanje teh mora biti preprosto jasno in informativno. Najbolj uspešne so etikete s privlačnimi motivi in močnimi barvami. Pomembno je tudi, da podjetje z izbiro poudari vrednote, ki jih želi neka znamka izpostaviti.

V zadnjem obdobju se številni proizvajalci odločajo za uporabo recikliranih materialov za izdelavo etiket in tiskanje z ekološkimi barvami. Na trgu lahko opazimo tudi porast pametnih etiket npr. QR koda, ki zmanjšuje potrebo po večji količini informacij na artiklu in s tem pripomore k preprostejšemu dostopu do informacij.

Njihova izdelava pa je omejena tudi s točno določenimi zakonskimi predpisi, ki jih morajo proizvajalci upoštevati pri zasnovi. Veliko držav zahteva izdelavo po točno določenih predpisih. Na živilskih izdelkih morajo biti napisani podatki o sestavinah, hranilni vrednosti in alergenih, saj to določa zakonodaja Evropske unije. Kozmetični izdelki pa morajo vsebovati podatke o načinu uporabe, sestavinah in roku uporabe.

Mogoče ti bo všeč tudi ...