Za to, da se spletna stran uvršča na prvi strani v iskalniku Google, pa da vsakega klika na spletno stran ni treba plačati, je optimizacija spletnih strani danes edina rešitev. Sicer še vedno obstajajo kakšne panoge, kjer konkurenca ni prav velika in si novi ponudnik v tej panogi lahko privošči, da se ne odloči za SEO, kot se optimizacija spletnih strani imenuje v strokovnem svetu oz. kot kratica v angleščini, vendar pa se lahko tudi v tej panogi pojavljajo najrazličnejši strokovni članki, ki znajo biti še posebej zelo težki, da se jih s poziciji prehiti.
Zato vsekakor lahko rečemo, da je optimizacija spletnih strani nujna, če želi podjetje s svojo stranjo sploh dobiti kakšno povpraševanje in posledično tudi nakup, če pa je konkurenca bolj prisotna, pa to vsekakor velja kot pribito. Obstaja nepisano pravilo, da večja kot je konkurenca v panogi, več je podjetij, ki želijo biti s svojo spletno stranjo na prvi strani. Ker pa je število mest na prvi strani omejeno, podjetij, ki bi želela biti s svojo spletno stranjo na prvi strani, pa je več, bo Google uvrstil na prvo stran tiste spletne strani, pri katerih se optimizacija spletnih strani izvaja in hkrati optimizacija spletnih strani upošteva vsa Googlova pravila o uvrstitvi. Če pa se za čisto vse spletne strani na prvi strani in še za nekaj na drugi strani optimizacija spletnih strani izvaja, pa večinoma pozicije v iskalniku izredno nihajo, pa konkurenca vpliva tudi na uvrstitve. Pri tem velja dodati, da praviloma SEO ne sledi zgolj konkurenci, temveč mora iskati podjetje, v katerem se optimizacija spletnih strani izvaja, tudi možnosti, kam vse je še možno dodati link, ki bo peljal direktno na optimizirano spletno stran. Če se samo sledi prvega konkurenta, kar se tiče položaja spletne strani, pa si stranka želi imeti čim višje izbrane ključne besede na iskalniku, bo prehiteti trenutno vodilnega praktično nemogoče, zato si je vsekakor treba izpogajati možnosti za objavo povezav na optimizirano spletno stran tudi iz drugih različnih domen, sicer je največ, kar se da narediti, zgolj drugo mesto. Če je spletna stran, ki se trenutno pojavlja na prvem mestu tam že dolgo, potem ni potrebnega prav veliko de. Treba je pravzaprav delati bolj na on site optimizacija.